Vi holder lukket i uge 51 og uge 52.Deadline for bestilling af varer inden jul er søndag den 16. december!
 » Kontakt » Betingelser » Support » Om Frisørens Netbutik
Frisørens Netbutik

Frisørens Netbutik flytter i nye lokaler i midten af december og vi holder derfor lukket i uge 51 og 52. Det betyder at vi fra mandag den 17. december til efter nytår den 2. januar ikke kan ekspedere ordrer.

Deadline for bestilling af varer er derfor søndag den 16. december.

Vi takker for samarbejdet i 2018 og glæder os til at fortsætte i 2019.

Du ønskes en rigtig glædelig jul og et fantastisk godt nytår.

Med venlig hilsen Frisørens Netbutik

Ny adresse: Rudolfgårdsvej 19D – 8260 Viby J – Tlf.: 29928307 – Mail: info@fnb.dk – www.fnb.dk

Din indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

PRODUKTER

Ofte Stillede Spørgsmål

Hvem kan handle?
Fnb.dk er en netbutik der henvender sig til alle der har forbindelse til frisørfaget eller lignende brancher, eksempelvis kosmetologer. Det betyder derfor ikke nødvendigvis at du er uddannet frisør og arbejder i en salon. Du skal blot være interesseret i at benytte dig af kvalitets frisørartikler til en fornuftig pris.

Hvordan er sikkerheden på fnb.dk?
Det er sikkert at handle på frisørens netbutik. Vi følger alle lovmæssige regler og sikkerhedskrav der er stillet fra pengeinstitutternes betalingsservice.(PBS) så benyt du dig trygt af dit kreditkort.

Hvorfor er der længere leveringstid ved kontooverførsel?
Ved betaling med kontooverførsel, kan der gå op til 3 dage før vi kan se din overførsel, afhængigt af hvilken bank du har. Din bestilling sendes først når vi kan se overførslen.

Hvornår bliver min pakke leveret?
Vi sender din pakke med maksimalt 2 dages ekspeditionstid. Det er en god idé at meddele os hvilken dag du ønsker dine varer leveret eller skrive at de må stilles et sted, eksempelvis i garagen eller ved døren. Dette er dog 100% på dit ansvar. Benyt ”Besked til butikken” til sidst i din bestilling. Du kan også påføre en anden leveringsadresse og evt. selv lave en aftale med en nærliggende butik eller nabo.

Kan man afhente sin pakke på posthuset?
Hvis du vælger at få sendt din pakke med Post Danmark og hvis der ikke er nogen på adressen på leveringstidspunktet, kan pakken hentes på nærmeste posthus.

På hvilket tidspunkt kommer min pakke?
Fragtfirmaet lover udbringning af varer dagen efter de er sendt fra os, inden kl. 14.00. Vi kan ikke diktere hvornår på dagen de skal levere og der er ingen udbringning lørdag. Post Danmark vil levere inden kl. 19.00 og heller ikke her kan vi bestemme hvornår.

Kan man betale varerne når de leveres?
Varer der bestilles med ”Betaling ved levering” kan udelukkende sendes med fragtfirmaet GLS.
Er der dørtelefon eller ingen hjemme ved leveringen er det ikke muligt at aflevere pakken. Den returneres til os og ordren slettes. Det er derfor vigtigt at meddele hvilken dag den skal leveres så der er nogen på adressen. Vi sender IKKE pakker afsted med denne betalingsform, hvis der ikke er påført en leveringsdag, hvor der er nogen på adressen i det fulde tidsrum mellem klokken 8.00 og 15.00

Får Frisørens netbutik produkter fra andre firmaer?
Der er på nuværende tidspunkt ikke frisørartikler fra andre leverandører. Fnb.dk er en netbutik som har specialiseret sig i produkter med egen import. Det giver den bedste pris da der ikke er fordyrende mellemled. Vi arbejder dog videre med dette.

Hvorfra kommer de varer der sælges på fnb.dk?
De fleste af de frisørartikler der forhandles på fnb.dk er produceret i Italien – se yderligere på www.professionalbyfama.com som er producentens hjemmeside.
De fleste handelsvarer er importeret fra Tyskland, Japan og Italien.
Katalog over disse kan rekvireres i henhold til tilbud.
Har du spørgsmål er du altid velkommen til at sende det til os. Benyt ”kontakt formularen”.

Hvorfor er der restordre?
I enkelte tilfælde vil der være produkter der er i restordre fra vores leverandører. Vi bestræber os på at dette ikke skal forekomme overhovedet men i nogle få situationer har vi været udsat for at der pludselig er bestilt et voldsomt stort antal af et givent produkt. Vi beklager naturligvis når det sker og vil gerne informere når dette er tilfældet. Derfor er det også vigtigt, ved afgivelse af ordre, at påføre e-mail, evt. tlf. nr. og naturligvis korrekt adresse.